مشاهدة النسخة كاملة : ابدا صحفة جديدة مع نفسك

هالة محمد 2
30-07-2012, 01:53 AM
اولا دا موضوع علشان الكل يحاول يبدا صفحة مع نفسة ومع ربنا
اكيد كلنا فى حاجات كتير عايزة تتغير فينا بس مش عارفين طيب لية مش نتفق مع بعض ونشوف اية الى احنا عايزيننتخلص منة ونحاول واحدة واحدة نعالج الموضوع دا النت برضو لية عامل كبير فى دا متخليش النت يلهيك عن اى حاجة نظم وقتك خلى وقت محدد للنت ووقت شوف انتا نفسك تعمل اية واعملة حاول فى اى حاجة حتى لو فشلت واكيد هتنجح
حاول متخليش اصجاب السوء يسيطروا عليك حاول تستفاد من النت طبعا بالمنتدى دا ناس كتير وليها خبرة فى حاجات كتير حاول لو كل يوم تتناقشوا فى حاجة معينة نستفاد من اننا على النت نستفاد من بعض
ياريت تكونوا فهمتوا انا اقصد اية معلش الموضوع ملخبط شوية بس انا قولت اعملة قبل ما امشى

EZEL coming
30-07-2012, 01:58 AM
ياهاله عيدى حساباتك طيب انا حالتى كان اوحش من حلتك وكان فى عضو هنا شتمنى وشتم غيرى بألفاظ وحشة جدا وكونت عايز امشى ولكن انا قولت انا مش هامشى ولازم افضل ومستسلمش علشان كدة ماينفعش تسيبى اخواتك واحنا محتجينك

هالة محمد 2
30-07-2012, 02:03 AM
فى حاجة عن حاجة تفرق انا لو اى حد مكانى والله هيقول هسيب النت كلوا مش المنتدى بس

EZEL coming
30-07-2012, 02:07 AM
فى حاجة عن حاجة تفرق انا لو اى حد مكانى والله هيقول هسيب النت كلوا مش المنتدى بس
ياهالة كل واحد فينا اتعرض للخيانة من الاصدقاء وانا بردوا بعامل الناس بالحسنة وفى النهاية يطلع الشيخ تاجر مخدرات دوسى على اللى زعلك كدة وعيشى حياتك ومع ذلك ولا انا ولاغير يقدر يقرر مكانك احسن حل ليكى ريحى دماغك كام يوم كدا وبعد كدة قررى برحتك وانا وكل الاعضاء نتمنى انك تفضلى معنا لانك انتى من واجهت القسم ربنا يكرمك

هالة محمد 2
30-07-2012, 02:12 AM
ان شاء الله هاخد وقت كدا مع نفسى وان شاء الله احاول ارجع تانى

shahd.
30-07-2012, 02:39 AM
فى ايه بس
ايه اللى بيحصل فى القسم هنا
الكل بينسحب ليه؟؟ :(