مشاهدة النسخة كاملة : هموووووووووووووووووووت عليهاااا

meto_6120
23-07-2012, 07:26 PM
انا مجموعى 94.8 الحمد لله على كل حال و هموت والحق بيطرى وانا عارف ان الموضووووووووووع صعب بس مفيش حاجة بعيدة عن ربنا بس لو حد يعرف يفيدنا
هل يوجد بيطرى خاص
او اززززاى التحق ببطى العريش او الوادى الجديد على الرغم انهما اقليمى وانا من دمياااااااااااااااط
او كيف التحق بطب السودان سنة و باقى السنين فى مصررررررررر
بجد بجد همووووووووووووووووووت عليهااااااااااااااااااااا ( بيطرى )
هفضل فى عصابية و حزن طول حياتى لو مدخلتهاااااااااش انا بدى ادرس فى حاجة انا بفهم فيهااااااااااااااا

sameh mostafa
23-07-2012, 07:39 PM
انا جبت نمرة سفارة السودان
0227947167 للاستفسارات
متهيألى النهاردة كانوا اجازة عشان عيد الثورة
هتابع معاك موضوع السودان

ArabianPDA
23-07-2012, 10:11 PM
مين قالك صعبه والهبل ده؟
يا حبيبي انا اعرف واحده جابت في تانيه 95.5 ودلوقتي معايا في بشري
عاااااااااادي وتتعوض ونص بس شد حيلك صح..ركز في كلمه صح دي
صلح الي غلطت فيه ولو كنت بتذاكر كتير غير اسلوب ومنهجيه مذاكرتك لو مكنتش بتذاكر ذاكر
ولكل مجتهد نصيب :)
ربنا معاك ومتقلقش الموضوع سهل اووووي

farkoka95
24-07-2012, 01:38 AM
هتموت على بيطري !!!!!!!!!!!!!!
سبحان الله انا الكليه دي بزات اقسم بالله لو اخر كليه مفتوحالك لاحول معهد ارحم :d
ده اول محاضرات فيه بتدرس راس الحيوان المدبوح وهو مطلع لسانو
ههههههههه سوري يعني بس ربنا يوفقك وخلاص والمهم لو حطيطها في راسك لازم تعدي 98 في 3 وتقفل المستوى عشان تلحقها او تلحق اقاليم

meto_6120
24-07-2012, 03:17 AM
يا جماعة قضى الامر انا رايح اولى جامعة بس مش عارف اية

meto_6120
24-07-2012, 03:20 AM
انا جبت نمرة سفارة السودان
0227947167 للاستفسارات
متهيألى النهاردة كانوا اجازة عشان عيد الثورة
هتابع معاك موضوع السودان
انا اعتقد ان السفارة مش دورها دا الوقتى
اكيد مكتب تنسيق القاهرة هو الى دورة الاول و انا كلمت ناس يسالولى النهاردة و يارب يكون لينا نصيب فى هذا الموضوع و نلتقى ان شاااااااء الله فى السودااان

meto_6120
24-07-2012, 03:21 AM
هتموت على بيطري !!!!!!!!!!!!!!
سبحان الله انا الكليه دي بزات اقسم بالله لو اخر كليه مفتوحالك لاحول معهد ارحم :d
ده اول محاضرات فيه بتدرس راس الحيوان المدبوح وهو مطلع لسانو
ههههههههه سوري يعني بس ربنا يوفقك وخلاص والمهم لو حطيطها في راسك لازم تعدي 98 في 3 وتقفل المستوى عشان تلحقها او تلحق اقاليم
بحبههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههها

meto_6120
24-07-2012, 03:24 AM
مين قالك صعبه والهبل ده؟
يا حبيبي انا اعرف واحده جابت في تانيه 95.5 ودلوقتي معايا في بشري
عاااااااااادي وتتعوض ونص بس شد حيلك صح..ركز في كلمه صح دي
صلح الي غلطت فيه ولو كنت بتذاكر كتير غير اسلوب ومنهجيه مذاكرتك لو مكنتش بتذاكر ذاكر
ولكل مجتهد نصيب :)
ربنا معاك ومتقلقش الموضوع سهل اووووي

انا خلاص خلصت ثانوية عاااامة يا رب يتبقى كرسى واحد واكون انا الى واضعها راغبة اولى و تيجىلى
املى فى ربنا كبييييييييييييييييييييييييير
بس شكلى بحلم ( واااااااائ واااااااائ وااااااااااااااائ )

lamiaa10005
24-07-2012, 04:10 AM
وانا معاكم انا كمان فى اى حاجه ياريت تقولولى وصلتوا لايه

meto_6120
24-07-2012, 07:20 AM
انا النهاردة ضفت طلاب من جامعة النيلين و هما فى طب و هسالهم على الموضوع دة الى ناوى يسافر و يكمل فى السودان طب او صيدلة او اسنان او بيطرى او هندسة اذا كان فى نصيب ان شاء الله يبحث عن ايميلى على الفيس عشان نتفق مع بعض خطوة بخطوة ابحث بالايميل alwaylovingyou2009*************

sameh mostafa
24-07-2012, 09:49 AM
انا النهاردة ضفت طلاب من جامعة النيلين و هما فى طب و هسالهم على الموضوع دة الى ناوى يسافر و يكمل فى السودان طب او صيدلة او اسنان او بيطرى او هندسة اذا كان فى نصيب ان شاء الله يبحث عن ايميلى على الفيس عشان نتفق مع بعض خطوة بخطوة ابحث بالايميل alwaylovingyou2009*************

وكمان جامعة الخرطوم
رقم التنسيق ده ذل الذل
19468
انا بتصل بيه بعد كده يقولى دوس صفر لو عايز مكتب التنسيق وبعد كده الاتصال يفشل جرب كده من عندك وهنشووووووووووووف
وانا هجرب فى السفارة
والله الموفق والمستعان

princess nona95
24-07-2012, 11:54 AM
ربناااا معاك وتلحقها يااااااارب

still think of you
06-08-2012, 02:53 PM
انا مجموعى 94.8 الحمد لله على كل حال و هموت والحق بيطرى وانا عارف ان الموضووووووووووع صعب بس مفيش حاجة بعيدة عن ربنا بس لو حد يعرف يفيدنا
هل يوجد بيطرى خاص
او اززززاى التحق ببطى العريش او الوادى الجديد على الرغم انهما اقليمى وانا من دمياااااااااااااااط
او كيف التحق بطب السودان سنة و باقى السنين فى مصررررررررر
بجد بجد همووووووووووووووووووت عليهااااااااااااااااااااا ( بيطرى )
هفضل فى عصابية و حزن طول حياتى لو مدخلتهاااااااااش انا بدى ادرس فى حاجة انا بفهم فيهااااااااااااااا

و انا برضه بحبهاااااااااااااااا و هموووووووووووووووووووت عليهااااااااااااااااا من 1ث و انا بحلم بيهااااا

يا رب ندخلهاااااا نعمل اللى علينا و ندعى و نقووول امييييييييييييييييين:d:d:d:d\

و كويس انى لقيت حد نفسه فيها زيى دا انا كنت هتعقد :friendsxs3::006et4: