مشاهدة النسخة كاملة : حاجة مش هاتكلفك حاجة قولها وطمنى

mariam 1
03-07-2012, 02:05 PM
انا جايبة 292 _مع العلم انى انا نسيت سؤال الخط فى العربى عليه 2.5 _ وطلعت الاولى مكرر يعنى صاحبتى جايبة نفس مجموعى بس هي اسمها اسماء وانا مريم عشان الحروف يعنى كنت عايز اعرف هما بيوزعوا لابتوبات على اوائل اعدادى ولو وزعوا انا كدة هيعملونى على انى الاولى و يدونى لابتوب ولا يعملونى على انى التانية ويدونى كمبيوتر _مع العلم اى انا لما كنت فى سادة ابتدائى خدت كمبيوتر _ ياريت لو فى حد يعرف يرد عليا بلييييييييييز

Pro Saher Abdel-Aziz
03-07-2012, 02:14 PM
ما شاء الله .. الاولى فى ابتدائى وفضلتى على نفس المستوى فى اعدادى ..ربنا يوفقك ..اعتقد ان التوزيع مبيهتمش بالابجدية وبيهتم بالاول بشكل عام اذا كان اول بس او اول مكرر .. والله اعلم

*تائبة فى رحاب الله*
03-07-2012, 02:21 PM
بصى اللى انا اعرفه ان عم بيوزعواع سنة6 بس
وانا كنت اخدت واحد فى الابتدائى بس بالنسبة للاعدادى
معتقدش هم بيكرموا اوائل المحافظات بس
لو فعلا بيكرموا المفروض انتى تاخدى حقك وحكاية الابجدى دى بردة حصلت عندنا
لناس دلوقتى من دورك وهم فى الابتدائى بنتين جابوا نفس المجموع
سارة وريهام المفروض لو حسب مانتى بتقولى
المفروض ريهام هى اللى تاخد اللابتوب لا هى اخدت كمبيوتر وسارة اخدت لابتوب
مش عارفة حسبوها ازاى دى؟؟؟!ّ!!
وانا فى اعدادى جبت 295 وكل ده عشان الكمبيوتر مكنتش اعرف حاجة فى المنهج وكنت زايدة
عن زمايلى فى المواد العلمية ومطلعتش الاول
متحطيش فى دماغك اهم حاجة انك فى قرارة نفسك ممتازة ومتفوقة والتكريم او الهدية دى
هتكون ان شاء الله فى الثانوى لما تجيب مجموع حلو كدة وتفرحى
بس لو فعلا بيكرموا المفروض تتظلموا وتاخدى زى صحبتك
وانا عارفة انها حاجة تدايق بردة لانى اتحطيت فى الموقف ده فى اولى اعدادى
كنت طالعة الاول انا وحدة هى حرف الدال وانا الراء كانوا بيقولوا هى الاول وانا التانية او الاول مكرر
فكنت بتدايق فعلا
بس انتى سيبيها على ربنا وحقك هيجيلك

mariam 1
03-07-2012, 03:00 PM
ما شاء الله .. الاولى فى ابتدائى وفضلتى على نفس المستوى فى اعدادى ..ربنا يوفقك ..اعتقد ان التوزيع مبيهتمش بالابجدية وبيهتم بالاول بشكل عام اذا كان اول بس او اول مكرر .. والله اعلم

شكرا يا ساهر وربنا يسمع منك وميهتموش بالتفاهات دى

mariam 1
03-07-2012, 03:08 PM
بصى اللى انا اعرفه ان عم بيوزعواع سنة6 بس
وانا كنت اخدت واحد فى الابتدائى بس بالنسبة للاعدادى
معتقدش هم بيكرموا اوائل المحافظات بس
لو فعلا بيكرموا المفروض انتى تاخدى حقك وحكاية الابجدى دى بردة حصلت عندنا
لناس دلوقتى من دورك وهم فى الابتدائى بنتين جابوا نفس المجموع
سارة وريهام المفروض لو حسب مانتى بتقولى
المفروض ريهام هى اللى تاخد اللابتوب لا هى اخدت كمبيوتر وسارة اخدت لابتوب
مش عارفة حسبوها ازاى دى؟؟؟!ّ!!
وانا فى اعدادى جبت 295 وكل ده عشان الكمبيوتر مكنتش اعرف حاجة فى المنهج وكنت زايدة
عن زمايلى فى المواد العلمية ومطلعتش الاول
متحطيش فى دماغك اهم حاجة انك فى قرارة نفسك ممتازة ومتفوقة والتكريم او الهدية دى
هتكون ان شاء الله فى الثانوى لما تجيب مجموع حلو كدة وتفرحى
بس لو فعلا بيكرموا المفروض تتظلموا وتاخدى زى صحبتك
وانا عارفة انها حاجة تدايق بردة لانى اتحطيت فى الموقف ده فى اولى اعدادى
كنت طالعة الاول انا وحدة هى حرف الدال وانا الراء كانوا بيقولوا هى الاول وانا التانية او الاول مكرر
فكنت بتدايق فعلا
بس انتى سيبيها على ربنا وحقك هيجيلك

عاملة ايه يا رفيدة ازيك بس انا فاكرة لما كنت فى حفلة تسليم الجوايز كان فى بنات كبيرة فى اعدادى وتقريبا حكاية سارة وريهام حسبوها بالاضغر سنا بس بصراحة يا رفيدة حاجة تخنق اوى وانا كمان مش غلطانة تعرفى انا ناقصة الترم التانى 3 درجات .5 جبر و2.5 عربى عشان سؤال الخط ومقفلة الانجليزى والعلوم والدراسات والكمبيوتر والهندسة حرااااااام بجد ده ظلم

*تائبة فى رحاب الله*
03-07-2012, 03:20 PM
عاملة ايه يا رفيدة ازيك بس انا فاكرة لما كنت فى حفلة تسليم الجوايز كان فى بنات كبيرة فى اعدادى وتقريبا حكاية سارة وريهام حسبوها بالاضغر سنا بس بصراحة يا رفيدة حاجة تخنق اوى وانا كمان مش غلطانة تعرفى انا ناقصة الترم التانى 3 درجات .5 جبر و2.5 عربى عشان سؤال الخط ومقفلة الانجليزى والعلوم والدراسات والكمبيوتر والهندسة حرااااااام بجد ده ظلم
الحمد لله بخير..
بصى أنا فى تالتة اعدادى والله مكنتش بفتح كتابى عشان كدة ربنا عاقبنى وخلانى انقص فى مادة تافهة انا مكنتش بحضر حصص المدرسة فى آخر السنة عشان كدة فاتنى كتير
ومكنتش باخد درس وكل الدفعة كانت بتاخد بصراحة لقيت المدرس شرحه بطىء وكتير الكلام وكنت بفهم من الاستاذة فى المدرسة بس مكنتش عاملة حسابى ان هغيب الفترة الاخيرة دى فدخلت الامتحانات كله مش الكمبيوتر بس والله ع شرح المدرسين

وحكاية فرق السن دى ممكن..كانت حصلت عندنا فى تانية اعدادى كان فى كتير طالعين الاول واخدوا بالاصغر سناً

فعلا الواحد لما بيغلط فى حاجة تافهة بيتجنن بس انا استاهل وربنا لانى متعبتش

والخط دى بتحصل كتير حصلت لوحدة عندنا فى 6 ابتدائى لومكنش كدة كانت طلعت الاولى ع المحافظة

بس انتى متأكدة انهم بيدوا الاعدادى؟
لو كان يبقى والدك او اى حد يتقدك بشكوى للادارة بتاعتكم وهم هيعملوا اللازم
وسيبك بقة من شغل الاعدادى الواحد لما يفتكر بيندم انه مذاكرش
خليكى فى الثانوى وبتفوق مستمر
وان شاء الله فى الثانوى مش تبقى الاول ع المدرسة بس تبقى ع الجمهورية
وسيبيها ع ربنا وهو هيعوضك احسن منها بكتير

mariam 1
03-07-2012, 03:25 PM
الحمد لله بخير..
بصى أنا فى تالتة اعدادى والله مكنتش بفتح كتابى عشان كدة ربنا عاقبنى وخلانى انقص فى مادة تافهة انا مكنتش بحضر حصص المدرسة فى آخر السنة عشان كدة فاتنى كتير
ومكنتش باخد درس وكل الدفعة كانت بتاخد بصراحة لقيت المدرس شرحه بطىء وكتير الكلام وكنت بفهم من الاستاذة فى المدرسة بس مكنتش عاملة حسابى ان هغيب الفترة الاخيرة دى فدخلت الامتحانات كله مش الكمبيوتر بس والله ع شرح المدرسين

وحكاية فرق السن دى ممكن..كانت حصلت عندنا فى تانية اعدادى كان فى كتير طالعين الاول واخدوا بالاصغر سناً

والخط دى بتحصل كتير حصلت لوحدة عندنا فى 6 ابتدائى لومكنش كدة كانت طلعت الاولى ع المحافظة

ان شاء الله هبقى اسئل تانى واشوف الحكاية دى وربنا معانا ان شاء فى ثانوى ونبقى من الاوائل

mariam 1
03-07-2012, 03:27 PM
الحمد لله بخير..

ان شاء الله هبقى اسئل تانى واشوف الحكاية دى وربنا معانا ان شاء فى ثانوى ونبقى من الاوائل