مشاهدة النسخة كاملة : ممكن سؤال

نقاء القلوب
23-06-2012, 08:23 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

لو سمحتم انا فى تالته ثانوى وكنت مثبته كيمياء من سنه تانيه فلسا فاضلى سنه هل ينفه انى اخد المستوى السنه الى جايه ولا لا لو سمحتم حد يرد عليا ضرورى لان مفيش وقت

انا اسفه جدا انى كررت الموضوع لانى بجد عايزه حد يرد عليا بسرعه

Dr..Soha
23-06-2012, 08:26 AM
انا زيك على فكرة معايا السنة دى احياء ومستوى رفيع المستوى ينفع تاخديه عادى السنة الجاية ممكن تخليه لو عرفتى تحلى حلى لو معرفتيش عادى هتدخليه تانى او ممكن متدخليهوش وبردو هتاخديه يعنى فى كل الحالات هتاخديه باذن الله

نقاء القلوب
23-06-2012, 08:52 AM
مرسى ربنا يخليكى بس انا عايزه اعرف اصلى انا عندى السنادى انجليزى وفيزياء واحياء

وماجله للسنه الجايه كيمياء وعلم نفس وعربى

فهل ممكن برضو ااجل المستوى اقصد اننى ماجله مادتين السنادى

معلش هتعبك بس انا بجد خايفه مدخلوش يضيع عليا

Dr..Soha
23-06-2012, 12:13 PM
مرسى ربنا يخليكى بس انا عايزه اعرف اصلى انا عندى السنادى انجليزى وفيزياء واحياء

وماجله للسنه الجايه كيمياء وعلم نفس وعربى

فهل ممكن برضو ااجل المستوى اقصد اننى ماجله مادتين السنادى

معلش هتعبك بس انا بجد خايفه مدخلوش يضيع عليا لا اطمنى هتدخليه انا هجبلك نص القانون نفسه من الموقع الرسمى علشان تطمنى ياسكر وانا عارفة ناس كتيييييييييييييير كانو ماجلين رياضة 2 وانجلش ومستوى رفيع واللينك اهو اتفضلى

http://www.kdaiaeldwla.com/edaria/edaria63-08.htm

نقاء القلوب
23-06-2012, 06:51 PM
مرسى جدا يا سها انا بتعبك بس معلش سؤال اخير يعنى انا يعتبر ماجله كيمياء وعربى وعلم نفس

اقصد يعنى السنه اللى جايه عندى 3 مواد فهل كده مينفعش لانهم هيبقوا اربعه لان اللى انتى بتقولى علليهم ماجلين مادتين والمستوى يعنى مش زىى انا اسفه تقلت علييكى بس اصلى قلقانه شويه من الحكايه دى ومعلش مش بعتلك رساله لانى مشاركاتى قليله

Dr..Soha
23-06-2012, 07:15 PM
مرسى جدا يا سها انا بتعبك بس معلش سؤال اخير يعنى انا يعتبر ماجله كيمياء وعربى وعلم نفس

اقصد يعنى السنه اللى جايه عندى 3 مواد فهل كده مينفعش لانهم هيبقوا اربعه لان اللى انتى بتقولى علليهم ماجلين مادتين والمستوى يعنى مش زىى انا اسفه تقلت علييكى بس اصلى قلقانه شويه من الحكايه دى ومعلش مش بعتلك رساله لانى مشاركاتى قليلهبصى هو محددش هو قال الطالب اللى ماداش الامتحان او رسب فيه يعنى فى كل الحالات بياخدوا انا متاكدة انك هتاخدى بصى انا عارفة واحدة معايا السنة دى ماجلين سوا هى معاها رياضة 2 وانجليزى 2 وانجليزى 3 ومستوى رفيع وباباها ومامتها مدرسين فى مدرستنا باباها رياضة ومامتها فلسفة والستة دى هتدخله باذن الله .

نقاء القلوب
23-06-2012, 07:19 PM
مرسى جدا جدا يا سها والله طمنتينى لانى صراحه كنت مهمله المستوى وبعدين انا محتاجه دراته فكنت عايزه ااجله علشان اضمنه اكتر بجد مش عارفه اشكرك ازى ربنا يكرمك ويحققلك كل اللو بتتمنيه لانك بجد بتساعدى غيرك

Dr..Soha
23-06-2012, 07:24 PM
مرسى جدا جدا يا سها والله طمنتينى لانى صراحه كنت مهمله المستوى وبعدين انا محتاجه دراته فكنت عايزه ااجله علشان اضمنه اكتر بجد مش عارفه اشكرك ازى ربنا يكرمك ويحققلك كل اللو بتتمنيه لانك بجد بتساعدى غيركاطمنى ياقمر هتاخديه اكييييد وان شاء الله تدخلى اللى بتتمنيه انتى خليفتى فى الملاعب ههههههههههههه اى حاجة السنة الجاية هكون معاكى علطووووووووول وهساعدك فى اى شىء ادعيلى ربنا يكرمنى واسعد اهلى السنة دى.