مشاهدة النسخة كاملة : كفاااااااااااااااية

sameh mostafa
21-06-2012, 03:35 AM
انا شخص مؤيد للفريق بكل قوة ولكن اذا نجح مرسى ساكون اول من يقف بجانبه عشان بلدنا تتقدم وضياعنا وقت كتير فى الصراعات الداخلية وهو ده اللى عايزها الدول الغربية وبدعمه كمان اسواء منظر يكره امريكى او اسرائيلى ((عامل فى مصنعه)) ((طالب فى مدرسته)) والحاجة الثالثة انا فوز مرسى هتبقى ده رغبة الناس وانا مقدرش اعترض ابدااااااااااااااا على ارادة الشعب مليش بقى دعوة بتزوير وكلام من ده ده حاجة شغلة القضاء و جهات تحقيق تعمل بنزاهة وسبونايا اعلامين نفرح شويةبالديمقراطية ولا مستكترنها علينا خلينا متفائلين فى بكره
عيشها وزى ما تيجى تيجى

Engineer ..
21-06-2012, 04:36 AM
انت بتقول لو مرسي كسب هتكون اول من يقف في صفه
في هنا تناقض شديد ....... ماكنت ترشح الثورة من الأول بدل ما تستنى عدو الثورة يسقط
طب السؤال اللي محيرني انت مفكر ان عمك لشفيق ده شئ كويس ؟ ؟ ؟
طب يعني احنا من كوكب تاني مثلاً ؟؟؟
والله احنا مسلمين و في رب بيحكمنا سبحانه وتعالى وشرع لنا شريعة محترمة تعطي كل ذي حق حقه
أروح ليه لعدو الشريعة وأنتخبه ؟؟؟
نفسي ترد عليا ف الأسئلة دي بجد
ارجوك لو كنت استخرت ربك في ترشيح شفيق فالحق لك ولو غير كده راجع نفسك

ahmed H capo
21-06-2012, 06:32 AM
شفيق البرنامج بتاعة : الهجوم علي مرسي

منه الله(منمن)
21-06-2012, 08:03 AM
مرسى عايز يبقى رئيس ع حساب الدين فضل الساسه عن الدين
انا لا مع ده ولا ده\بس يبقى عيب انو رجل دين يقولك الحجاب مش فرض

د/نداء الجنة المصرية
21-06-2012, 11:53 AM
لو انا اشك لو لحظة ان الاخوان بيمثلوا الاسلام كنت غيرت رايى فيهم وايدتهم لكن الحقيقة غير كده وده واضح جدا فى تصرفاتهم وانا بدعى ان ربنا يهديهم عشان البلد تكون فى امان

sameh mostafa
21-06-2012, 12:58 PM
انا لما بروح ادى صوتى بفضل المرشح المستقل
لاسباب كتيررررررررررر اوى بالذات منصب الرئيس
تانى حاجة بعد الجولة الاولى الفريق عمل مؤتمر قال بمد ايدى لكل القوى السياسية عشان نعبر المرحلة
الاخوان ردوا بمؤتمرات هجووم شرسة
كلمة فلول والنظام البائد اسقطها سيدنا محمد (صلى الله عليه وسلم) لما رحب بخالد بن الوليد اللى كان من المشركين اللى *** الالاف من المسلمين
ولما برضه قال
((اذهبوا فانتم الطلقاء))
هيقولوا الشهداء
بس انا راى بنيته اللى ياخد دية ((100 الف جنية)) ميقولش قصاص بل كمان اخد مؤبد بحكم وظيفته هو والعادلى
طب وشفيق هل النائب العام هيمسك فطااااحل النظام كلهم وهيخاف من شفيق

ahmed H capo
21-06-2012, 03:36 PM
والله ولا انا مع اي واحد فيهم انا فرحان ان مرسي كسب اه بس عشان شفيق خسر مش اكتر
وفي النهاية الاتنين لا يعبروا عن الشعب المصري في استبداد باسم الدين واستبداد باسم الفلول
عشان تبقوا تقولوا علي حمدين وابو الفتوح والبرادعي خونه وبيدوروا علي الكرسي
اديهم سابوكوا تغرقوا عشان تعرفوا قيمتهم كويس