مشاهدة النسخة كاملة : فى ابداع جديد من ابداعات مجلس الشعب المصرى وهو اقرار قانوبة ) واحنا مفتريينفى ابداع ج

فيفا مزيكا
02-05-2012, 07:20 PM
فى ابداع جديد من ابداعات مجلس الشعب المصرى وهو اقرار قانون هيئة الشرطة فى خمس ساعات يعنى رقم قياسى والله انا حسيت اننا فى اليابان انا قولت اية السرعة دى برافو جدا
بس هنا لنا وقفة او عدة وقفات وهما كالاتى.
كيف يوافق مجلس الشعب على قانون الشرطة بهذة السرعة واقرار زيادات فى مرتباتهم جميعا وزيادة كبيرة والمسئولين فى مجلس الاخوان يقولون لنا المعلمين مفيش فلوس يعنى ان الفلوس تظهر لمن يشاؤ فقط وعلى فكرة دى المرة الثالثة اللى تزيد فيها الشرطة منذ قيام الثورة
الاخوان اهوة بيعرفو يوافقو على قوانين اومال مش عارفين يوافقو على قانون الكادر لية
لا وفية حاجة تانية الاخوان يقولو لك اية احنا مافيش فى ايدينا حاجة اومال فى ايد مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البلد كلها بقت فى كرشكم بس مش هاتحفظو على النعمة اللى ربنا اهداكم اياها
ابشركم انتم فقدتم مصداقيتكم لدينا جموع المعلمين وبكرة هاتعرفو قيمة المعلمين جيدا والحياة جولات وليست جولة واحدة

قرشم
02-05-2012, 07:45 PM
انا بكره كل اعضاء مجلس الشعب واحد واحد

ومفيش واحد عنده ضمير منهم كلهم منظر بس

على رأيى عادل امام

علامة الصلاة فى وشهم اية النسر هيطير منها

وهما منظر بس والله

وده الدليل اهو

كلهم اخوان وسلفين

شريف أحمد شوقى شمس
02-05-2012, 08:14 PM
معاك حق واللهى اخى الكريم
ربنا ينتقم منهم واحد واحد
حسبنا الله ونعم الوكيل
هما اخوان مسلمين واحنا كفرة ولا ايه

حنان محمد ابراهيم
02-05-2012, 08:41 PM
والله لابد من التوقف عن المراقبة والتصحيح حتى يعرفوا قيمة المعلم اللى علم الجميع

حسبى الله ونعم الوكيل

عمروعبده
04-05-2012, 11:29 AM
يا أخى لا تظلمهم
هم لأنهم بيخافوا منهم رفعوا رواتبهم
أما نحن فلسنا مصدر ازعاج
نحن ساكتون صامتون راضون حامدون شاكرون
قليل يكفينا
فتركوا أجرنا على الله

بكار عبده
04-05-2012, 04:26 PM
يا جماعة ارحموا الناس في مجلس الشعب دائما ملامين بين الناس وخاصة خصومهم السياسيين
لو أخروا قانون الشرطة يقال بيعطلوا العمل البرلماني المنوط بهم
و لو اعتمدوا القانون يقال ما ذكر
و الله حرام
هناك مخطط لحرق البرلمان
و ده مش في مصلحة مصر

عثمان سلامه
04-05-2012, 05:43 PM
انتظرو المعلمين فى الرئاسة