مشاهدة النسخة كاملة : ساعدنى لو كنت بتحب ربنا ادخل وساعدنى

ملك عاشقة الرياضيات
19-09-2011, 10:46 AM
لو سمحت من فضلكم فعلا انا احتاج للمساعده انا رسامه محترفه جدااااا لكن لاافعل شئ برسمى الا انا اقاربى وجيرانى واصحابى يقولولى الله ايه الجمال ده وكده لكن فعلا انا مدفونه ونفسى ان فنى ده يطلع ويبان انا بحب الرسم لدرجه انه ليه مرتب لوحده يعى لازم الالوان الفبر كاسيل وكشكول الكنسون او الفبريانو على طول كل ده بعمله لمجرد انى بحب الرسم ارجوكم ساعدونى ان اجد طريقه حد يعرفنى بيها نفسى اشتغل فى المجال اللى انا مبدعه فيه انا عندى 18 سنه وهنزلكم رسوماتى عشان تشوفوها بنفسكم يعنى لو حد يعرف جريده او فنان او مكتب فنانين اوطالبين رسامين مثلا مساعدين او يتمرنوا اهو الواحد بيبدا صغير او يحط نفسه فى المكان الصحيح ارجوكم انا عارفه ان مش ده مكان الموضوع لكن انا قصدت ان اعرض عليكم مشكلتى وعارفه ان منتدى تجاره ناس كتير بتدخله انا قلت انى هشترك فى اللجنه الفنيه فى كليه تجاره بس نفسى اشتغل بجد بجد وحد يعرف انى موهوبه :blush::blush:

Ahmed Samy 22
19-09-2011, 11:18 AM
ممكن تروحي (ساقية الصاوي ) ........... و هما هيهتموا بيكي جدا ........ و في مسابقات هناك كمان و كل اللي نفسك فيه ..... و دي ارقام التليفونات علشان تتصلي و تعرفي منهم اللي انتي عيزاه
27366178

ملك عاشقة الرياضيات
19-09-2011, 11:44 AM
ساقيه الصاوى اللى فى الزماللك عندد منزل ابو الفدا

Ahmed Samy 22
19-09-2011, 12:07 PM
ساقيه الصاوى اللى فى الزماللك عندد منزل ابو الفدا
ايوة بالضبط

ملك عاشقة الرياضيات
19-09-2011, 12:16 PM
طيب انا لما هاروح هقول ايه ولا هكلم مين

ملك عاشقة الرياضيات
19-09-2011, 12:18 PM
طيب انت متاكد ان المكان ده هو الخطوه الصحيحه اللى ممكن اخدها

Ahmed Samy 22
19-09-2011, 12:37 PM
ايوة طبعا ........ انا مثلا بعشق التمثيل و كان قدامي فرصة ان انا اروح هناك و اشتغل في التمثيل و المسرحيات و كده ... ..... بسللأسف بقى الدراسة جت شغلتني ........ و انتي بردوا اكيد هتلاقي نفسك هناك لان الساقية عندها دعم كبير اوي ........... و اتصلي بيهم قوليلهم كل اللي انتي قايلاه في التوبيك ده ........... و هما هيوجهوكي صح ........... و على العموم مش هتخسري لو جربتي