مشاهدة النسخة كاملة : اعدادى هندسه الكترونيات (منوف) تفضل بالدخول

Eng:Noussa
27-08-2011, 12:43 AM
السلام عليكم ورحمه الله :)
انا مهندسه معاكم ان شاء الله ف الكليه :bosyht9:
انا فكرت اعمل الصفحه دى لاهنى المهندسين والمهندسات اللى نوروا محافظتى ونوروا الكليه كلها
وبجد ان شاء الله هتكون سنه جميله علينااا وكلنا نطلع بامتيازات وتقديرات حلوه باذن الله
بس اهم شىء الاحترام بينااا والايثار للكل وان شاء الله اشوفكم ف الجامعه ع خير :039uw8:
واتمنى اللى راح الكليه يقولنا رايه فيها ايه ......
تحيااتى :av4056bb7jp3:

جمال الزمامرى
27-08-2011, 02:20 PM
السلام عليكم ورحمه الله :)
انا مهندسه معاكم ان شاء الله ف الكليه :bosyht9:
انا فكرت اعمل الصفحه دى لاهنى المهندسين والمهندسات اللى نوروا محافظتى ونوروا الكليه كلها
وبجد ان شاء الله هتكون سنه جميله علينااا وكلنا نطلع بامتيازات وتقديرات حلوه باذن الله
بس اهم شىء الاحترام بينااا والايثار للكل وان شاء الله اشوفكم ف الجامعه ع خير :039uw8:
واتمنى اللى راح الكليه يقولنا رايه فيها ايه ......
تحيااتى :av4056bb7jp3:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا والله فعلا كان نفسى فى الصفحة دى وجزاكم الله خيرا كثيرا وربنا يوفقكم والمنوفية منورة بسكانها العظماء ان شاء الله وان شاء الله هتكون سنه جميلة وخاصة بعد الثورة العظيمة وانا روحت الكلية وهيه جميلة فعلا وان شاء الله الباشمهندسين والباشمهندسات هينوروا الكلية والاحترام باذن الله اكييييييد موجود بين بعضنا البعض يا شباب المستقبل 000

kareem7net
27-08-2011, 03:16 PM
شكرا ع المجهود الرائع ده

و انا رحت الكلية من يوم الاحد ليوم الاربعاء متواصل

والنظام فيها كويس و الناس فيها زى الفل

27-08-2011, 04:55 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا والله فعلا كان نفسى فى الصفحة دى وجزاكم الله خيرا كثيرا وربنا يوفقكم والمنوفية منورة بسكانها العظماء ان شاء الله وان شاء الله هتكون سنه جميلة وخاصة بعد الثورة العظيمة وانا روحت الكلية وهيه جميلة فعلا وان شاء الله الباشمهندسين والباشمهندسات هينوروا الكلية والاحترام باذن الله اكييييييد موجود بين بعضنا البعض يا شباب المستقبل 000

وعليكم السلام ورحمه الله .... وجزاكم الله خير ايضا....يارب يوفق الجميع....ربنا يكرم اصلكم منوره بيكم والله واتمنى المعامله والناس تكون عند حسن ظنكم ان شاء الله....ونورتوا الصفحه بجد وربنا يديمها خير بينا وبالتووووفيق ومتنسووووش يوم 11\9 حفله الكليه لاعدادى

27-08-2011, 04:56 PM
شكرا ع المجهود الرائع ده

و انا رحت الكلية من يوم الاحد ليوم الاربعاء متواصل

والنظام فيها كويس و الناس فيها زى الفل

عفوااااا ..... وبجد اسعدتنى مشاركتكم .... ما شاء الله ربنا يوفقكم يارب...انا هروح بكره ان شاء الله وهقول الاخبار لو ف جديد

kareem7net
27-08-2011, 06:56 PM
ياريت تسألى على ميعاد الكشف الطبى !!

جمال الزمامرى
27-08-2011, 07:39 PM
عفوااااا ..... وبجد اسعدتنى مشاركتكم .... ما شاء الله ربنا يوفقكم يارب...انا هروح بكره ان شاء الله وهقول الاخبار لو ف جديد

وانا شاء الله هاروح بكرة انا كمان وربنا يسهل الحال وربنا معانا 0:028ja7::028ja7:

28-08-2011, 01:29 AM
ياريت تسألى على ميعاد الكشف الطبى !!

اوك حاضر ان شاء الله بس تقريبا هو يوم 5\9 بس هتاكد باذن الله

28-08-2011, 12:24 PM
بجد كان يوم متعب جداااااا وممل جداااااا الكشف الطبى للبنين يوم 4\9 وللبنات 5\9 وف حفله علشان تعرفنا حاجات للكليه وللتعارف يوم 11\9 ان شاء الله ...............
بس انا عندى مشكله غلطت وهما بيقولوا اكتبوا درجه اللغه الاجنبيه الاولى كتبت درجه سنه 3 بس ومكتبتش مجموع السنيتن ومش عارفه اعمل ايه :(

مشمش الورد
28-08-2011, 12:42 PM
بجد كان يوم متعب جداااااا وممل جداااااا الكشف الطبى للبنين يوم 4\9 وللبنات 5\9 وف حفله علشان تعرفنا حاجات للكليه وللتعارف يوم 11\9 ان شاء الله ...............
بس انا عندى مشكله غلطت وهما بيقولوا اكتبوا درجه اللغه الاجنبيه الاولى كتبت درجه سنه 3 بس ومكتبتش مجموع السنيتن ومش عارفه اعمل ايه :(

جزاكى الله خيرا الله يكون فى عونكم الدنيا حر وصيام وسفر علشان كده انا مش هاروح الا بعد العيد .....ان شاء الله مافيش مشكلة بس مقدرش افيدك فى الموضوع ده . هما قلولك ايه هناك على الغلطة دى؟

جمال الزمامرى
28-08-2011, 09:14 PM

الكلام ده مظبوط فعلا كان يوم متعب والحمد لله ان ربنا عداه على خير انا صحيح مغلطش فى الكتابة باذن الله بس اعتقد انها مفيهاش اى حاجة خاااااالص باذن الله وربنا يوفقنا فيها وكمان هنروح نحن البنين يوم 4/9 للكشف الطبى والبنات بعدنا تانى يوم

جمال الزمامرى
31-08-2011, 09:01 PM
لاحلى قمر

عطر وزهر

مع كرت يقول

عيد مبارك

يا اغلى البشر

كل عام وانتم بخير يا اعز اصدقائى من الباشمهندسين والباشمهندسات

مشمش الورد
01-09-2011, 09:12 PM
لاحلى قمر

عطر وزهر

مع كرت يقول

عيد مبارك

يا اغلى البشر

وانت طيب يا بشمهندس

مشمش الورد
01-09-2011, 09:16 PM
يا جماعة لو سمحتوا ممكن الكشف الطبى يبقى فى نفس يوم التقديم ؟ هو الكشف الطبى مكانه فين بالظبط ؟

02-09-2011, 07:25 AM
لاحلى قمر

عطر وزهر

مع كرت يقول

عيد مبارك

يا اغلى البشر

وحضرتك طيب

02-09-2011, 07:26 AM
يا جماعة لو سمحتوا ممكن الكشف الطبى يبقى فى نفس يوم التقديم ؟ هو الكشف الطبى مكانه فين بالظبط ؟

ايوه حضرتك ينفع انا ليا صحباتى كشفوا قبلنا وهما بيقدموااا والكشف الطبى ف الكليه نفسها تقريبا ومش كشف كشف يعنى اى حاجه كده مش بتاخد دقايق ونمشى .................بالتوفيق

مشمش الورد
02-09-2011, 06:12 PM
ايوه حضرتك ينفع انا ليا صحباتى كشفوا قبلنا وهما بيقدموااا والكشف الطبى ف الكليه نفسها تقريبا ومش كشف كشف يعنى اى حاجه كده مش بتاخد دقايق ونمشى .................بالتوفيق

جزاكى الله خيرا:078111rg3:

kareem7net
03-09-2011, 09:59 AM
كل سنة و انتم بخير

انا رايح بكره الكليه عشان الكشف الطبى ..

فى حد ناوي يروح بكره ؟؟؟؟؟؟!!

مشمش الورد
04-09-2011, 01:59 PM
لو سمحتوا يا للى قدمتوا ............................هو المصاريف كام للكلية؟

khaled kashwaa
04-09-2011, 02:14 PM
السلام عليكم قبل كل شيء أحب أعرفكو بنفسي
أنا زميلكم خالد قشوع طالب بالفرقة الثالثة تحكم
عضو إتحاد الطلاب و أمين اللجنة الفنية بهندسة منوف
و عضو من أعضاء أســـرة حـــــــــــياة .

أحب أهني كل الطلبة اللي دخلو هندسة إلكترونية وبجد هتشرفونا وتنورونا كليتنا جمييلة جدا جدا و قوية جدا في مجال الإلكترونيات والكلية سهلة جدا وبسيطة أنا مستني منكم أي استفسارات

moustafa608
05-09-2011, 03:07 PM

أحب أهني كل الطلبة اللي دخلو هندسة إلكترونية وبجد هتشرفونا وتنورونا كليتنا جمييلة جدا جدا و قوية جدا في مجال الإلكترونيات والكلية سهلة جدا وبسيطة أنا مستني منكم أي استفسارات

السلام عليكم يا باشمهندس
ياريت تشرح لينا اقسام الكلية وايه مجلات الشغل فيها بعد التخرج ؟
وهل الكلية الكلية موجودة بقوة فى سوق العمل فى داخل وخارج مصر وهل فى اماكن شغل بتطلب خريجي الكلية دى بالاسم ولا زيها زى اى كلية؟

جمال الزمامرى
06-09-2011, 11:59 AM
السلام عليكم يا باشمهندس
وهل الكلية الكلية موجودة بقوة فى سوق العمل فى داخل وخارج مصر وهل فى اماكن شغل بتطلب خريجي الكلية دى بالاسم ولا زيها زى اى كلية؟

ايوه نفسنا ياهندسة فى اجابة الاسئلة دى لو سمحت وكمان عايزين نعرف امكانية التحويل منها بعد الاعدادى ان شاء الله لو النظام معجبناش او بمعنى اصح لبعد المسافة

07-09-2011, 04:57 PM

اهلا بحضرتك وده شىء يشرفنا جدااااا
كنت بس عاوزه اعرف ازاى اتأقلم ع الكليه وبالخصوص لما عرفت انها بالانجلش وانا حاسه انى ضعيفه فيه
وطموحى اطلع بتقديرات عاليه مش بس اعدى بالعافيه عاوزه اعرف اعمل ايه؟؟ وازاى اقرب من الدكاتره وازاى ازاكر
واشترى مراجع منين وكده..............................................

07-09-2011, 04:58 PM
لو سمحتوا يا للى قدمتوا ............................هو المصاريف كام للكلية؟

المصاريف كلها ع بعضها بالوابع 225

مشمش الورد
07-09-2011, 11:12 PM
المصاريف كلها ع بعضها بالوابع 225

جزاكى الله خيرا :078111rg3: .... الحمد لله انا قدمت خلاص اصلى كنت عايز اعرف المصاريف قبل مااروح .

مشمش الورد
07-09-2011, 11:22 PM

الله يبارك فيك يا باشمهندس . تشرفنا بمشاركتك معانا فى التوبيك .
السلام عليكم يا باشمهندس

ايوه نفسنا ياهندسة فى اجابة الاسئلة دى لو سمحت وكمان عايزين نعرف امكانية التحويل منها بعد الاعدادى ان شاء الله لو النظام معجبناش او بمعنى اصح لبعد المسافة

اهلا بحضرتك وده شىء يشرفنا جدااااا
كنت بس عاوزه اعرف ازاى اتأقلم ع الكليه وبالخصوص لما عرفت انها بالانجلش وانا حاسه انى ضعيفه فيه
وطموحى اطلع بتقديرات عاليه مش بس اعدى بالعافيه عاوزه اعرف اعمل ايه؟؟ وازاى اقرب من الدكاتره وازاى ازاكر
واشترى مراجع منين وكده..............................................

يارت يا باشمهندس تقول لينا على الحاجات اللى الباشمهندسين سألوا عليها .

ahmed-fathi
03-10-2013, 07:16 PM
انا اسمي احمد لسه مسجل جديد هنا ومعاكو في هندسه منوف ممكن اتشرف بحاضرتكو