مشاهدة النسخة كاملة : بالله عليكم تساعدونى هيجيلى عته

منه الله(منمن)
19-07-2011, 08:05 AM
دى تالت مرة اكتب الموضوع والنت يفصل باختصار شديد انا فى تانيه ومجموعى زفت المهم درجاتى هى 25 عربى و48 المانى 19 انجلش و49 ونص رياضه والزفته الكميا 30ونص دة طبعا رقم غير متوقع ولا جة ع البال قولولى اعمل تظلم ولا ايه ونا علمى رياضه وفى امل اخد لقب البشمهندسه ولا هتركن ع الرف فبالله عليكم قولولى اعمل اى ومجموعى النهائى 84 فى الميه

شكرا ليكم مع تحيات شهيدة الكميا

ايمان هارون
19-07-2011, 08:23 AM
اكيد اعملى تظلم وان شاء الله يمكن يدوكى درجتين تلاتة بس مش موثوق تاخد لحد 49.5 فى الكيمياء والتظلم اغلب الناس مش بتاخد حاجةواحسنلك بقا يا ام تكملى وتوكلى على الله ياما تحولى بس نصيحة خليكى فى علمى مدخلتيش طب هتخوشى كليات ادبى بتاعت القمة دة بدل متحولى لان ادبى بيحسسك انك مش عايزا تذكرى ام عليمى بيخليكى تدحىفخليكى فى علمى وان شاء الله ربنا يوافقك

hala azzam
19-07-2011, 08:58 AM
اعملي تظلم انا عملت يار ب الدرجات تيجي
علي فكره انا لما كنت هناك ناس كتير ناقصه في الكمياء كتير وبتقول انها حلا حلول

karimadel7
19-07-2011, 09:02 AM
اعملي تظلم كيمياء
ان شاء الله تاخدي حاجة تساعدك

لانك بالطريقة ديه محتاجة مجموع شديد قوي في تالته

عبدالله مسعد حسن
19-07-2011, 10:56 AM
نصيحة منى بلاش احسن ......... لانك لما تروحى هتتصدمى لانك هتلاقى نفسك تمام والمصحح حمار او اعمى وطبعا هتلاقى لنفسك درجاات كتيير وبرضو مش هتاخديهم ...... انا كان ليا واحد صاحبى مقفل معظم المواد وجايب فى الكيميا 39 وراح راجع لقى لنفسه حوالى 7 درجاات وطبعا ... ما خدش منهم حاجة .......... وهى دى الثانوية العامة

BaNZeR
19-07-2011, 11:24 AM
طول ما في فرصة لرفع الدرجات يبقى خديها طبعاً واعملي التظلم

وياريت لما نحط هدف مندورش عالالقاب
لإنها مش بتنفع حد

خلونا ندور احنا حنقدر نفيد البلد ازاي ومن انهي وظيفة

منه الله(منمن)
20-07-2011, 12:48 AM
نصيحة منى بلاش احسن ......... لانك لما تروحى هتتصدمى لانك هتلاقى نفسك تمام والمصحح حمار او اعمى وطبعا هتلاقى لنفسك درجاات كتيير وبرضو مش هتاخديهم ...... انا كان ليا واحد صاحبى مقفل معظم المواد وجايب فى الكيميا 39 وراح راجع لقى لنفسه حوالى 7 درجاات وطبعا ... ما خدش منهم حاجة .......... وهى دى الثانوية العامة
ايه دة ازاى ياعبدالله ماخدتش حاجة لا دول مايعرفونيش جدة انا ارتكبلهم جريمة هناك لا يا عبدالله شكلك ماعرفنيش بكرة هتشوف صورتى فى الجونان وشكرا ليك وحسبى الله ونعم الوكيل فى دى حكومة

منه الله(منمن)
20-07-2011, 12:50 AM
طول ما في فرصة لرفع الدرجات يبقى خديها طبعاً واعملي التظلم

وياريت لما نحط هدف مندورش عالالقاب
لإنها مش بتنفع حد

خلونا ندور احنا حنقدر نفيد البلد ازاي ومن انهي وظيفة
بالظبط كلامك صح بس انا مش قصدى القاب انا بفك عن نفسى من القرف ال ان فيه

منه الله(منمن)
20-07-2011, 12:52 AM
اعملي تظلم كيمياء
ان شاء الله تاخدي حاجة تساعدك

لانك بالطريقة ديه محتاجة مجموع شديد قوي في تالته
صح دة لازم يبقى شدي
د اوى وهجرب شكرا ليك

منه الله(منمن)
20-07-2011, 12:55 AM
اعملي تظلم انا عملت يار ب الدرجات تيجي
علي فكره انا لما كنت هناك ناس كتير ناقصه في الكمياء كتير وبتقول انها حلا حلول
اها طيب انا مش عارفه اى الاجراءات ولا لما اروح السيدة زينب كل الاجرات من هناك يباريت تردى عليا

منه الله(منمن)
20-07-2011, 12:56 AM
اكيد اعملى تظلم وان شاء الله يمكن يدوكى درجتين تلاتة بس مش موثوق تاخد لحد 49.5 فى الكيمياء والتظلم اغلب الناس مش بتاخد حاجةواحسنلك بقا يا ام تكملى وتوكلى على الله ياما تحولى بس نصيحة خليكى فى علمى مدخلتيش طب هتخوشى كليات ادبى بتاعت القمة دة بدل متحولى لان ادبى بيحسسك انك مش عايزا تذكرى ام عليمى بيخليكى تدحىفخليكى فى علمى وان شاء الله ربنا يوافقك
ياريت يايمان وبالرغم ان درجتين ولا تلاته هترفع حاجة ربنا يسترررررررررررر