مشاهدة النسخة كاملة : لا تنساقوا وراء الشائعات.

Mrs/Marwa
04-06-2011, 03:53 AM
مش اي كلمه تجبنا وتودينا لازم الاول نسأل ونستفسر انشالله نحدد مجموعه من الحكماء تروح وتقابل الوزير وتجبلنا حقنا اذا كان مهدور .فلازم نفكر صح ومنصدقش اي كلام يتقال والسلام لان اكيد في ناس مندسين في المنتدى غرضهم اثاره الفتنه والشائعات بين المعلمين.يا جماعه مفيش بيت مصري يخلو من مدرس او مدرسه .فا ياريت ربنا يهدينا للصواب عوزين نكون قدوه مش هيصه واعتصام ونيجه الثانويه متظهرش اسفه اسفه اسفه دي مش اخلاقي كمدرسه كقدوه كأنسانه عاقله شايفه بلدى اساسا في وقت حساس لازم نفكر صح
اولا:نسأل ونرسل ايملات لوزاره الماليه
ثانيا:نتجه لوزرنا ونستفسر منه
اكيد هنلاقي اللى يرضينا جميعا

واللهى انا بالحصه ومرتبي 70 جنيه وحصلت على دبلوم خاص بس بحب مصر وكلنا بنحبها .ياريت نفكر صح ومش كلام اي حد يجبنا ويودينا .

اللهم اكرمنا جميعا واهدينا الى ما تحبه وترضاه واصلح حال جميع المصريين .يارب

meslmat
04-06-2011, 06:39 AM
اللهم اكرمنا جميعا

111سمسمة
04-06-2011, 11:19 AM
كلام جميلجججججججججججججججججججججججججججج

aleman
04-06-2011, 01:16 PM
كلام تمام يامروة

amc_85
04-06-2011, 02:11 PM
طب ما انا بحب مصر بس مش بــ95 جنيه ... 95 جنيه يا عالم ياهو ... دانا بتكسف وانا رايح اقبض من التريقة ... ولو جينا نعترض يا استاذة مروة هتقولى علينا مندسين و فلول النظام ... هما فلول النظام كانوا بياخدوا 95 جنيه دا غير التناكة بتاعت المدير و الناظر ... يــــــــــــــــارب

Mrs/Marwa
04-06-2011, 08:27 PM
طيب ده حضرتك اغنى مني انا بقبض 70 بس والله مش بالمظاهرات ولا الاعتصامات لو بجد الوزير كداب ونصاب وال ايه نسينا ونسي يبعت مذكره بان في ناس مرتباتهم اقل من 700 جنيه ليه يعني هو مبيفهمش للدرجه دي. عوزين نفهم نفهم .عوزين الوزير يطلع على اي قناه محليه ويكلمنا ويفهمنا .لانه بكلمته هيحل كل المشاكل دي وتكون كلمته موثقه بنشره او قرار يطبق على جميع مدارس الجمهوريه .نحط الكوره في ملعبه يثبت بئه هو صادق ولا نصاب.والله لو طلع نصاب لاكون اول بنت اسيب بيتي وانام على الارض امام الديوان .ولو اموت شهيده وربنا يستر

marwa1985
05-06-2011, 09:50 AM
كلامك مش تمام
اولا : والله ِ تكتب هكذا وليس بالياء

ثانيا : الكلام التمام موجود فى المرفقات( حملوا الملف )
ثالثا : التربيه والتعليم اغلبها مدرسات
وانا واحده منهم , ومش فارقه معاهم
مرتب ولا غيره
رابعا : الفئه الوحيده التى لم تقم باى اعتصام هى المعلمين, وايضا هى الفئه الوحيده التى تم تجاهلها,
يبقى بلاش الابلوات يردوا على بعض وكله كلام غلط , ولا يمكن كل المشرفين كدا.