مشاهدة النسخة كاملة : نداء الي مشرفي المنتدي المحترمين

sasawawa
24-04-2011, 05:55 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحقيقة ومن غير زعل أنا الأول كنت بافتكر ان المنتدي مفيهوش اشراف بجد ، لكن الاستجابة السريعة جداً لموضوعي
http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=309720
اتفاجئت وسعدت لسرعة الاستجابة ، لذلك لكم مني الاعتذار والشكر معاً
ولكن لي رجاء من الاستاذة أم شاهنده وقد كتبته من قبل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أولاً: شكراً علي سرعة الاستجابة
ثانياً:أرجو إلغاء وقف الزميل هيما2010 فلم يكن هذا ما أهدف اليه، كل ما كنت أطلبه هو نداء للمسئولين عن المنتدي باعادة النظرالي طريقة اختيار ألقاب الاعضاء بناءً علي عدد المشاركات وليس بقيمتها أو ايجابيتها (كفاية علينا لقب عضو )
أما عن الزميل هيما فقد اعتبرت تعليقه هزار (ثقيل شوية)وخلاص، ولذلك لم أبلغ عن مشاركته ، وكان كفاية ارسال رساله خاصة له من أحد المشرفين بكتابة اعتذار منه أو الغاء لقب "قدوة"وهذا كافي ،
وجزاكم الله كل خير

ورجوع الزميل هيما للمنتدي رغبة أعضاء آخرين ولذلك أرجو من المشرفين المحترمين قبول هذا الطلب
مع كل الاحترام والتقدير

سعيد القناوي
24-04-2011, 07:37 PM
أنا صديق الاستاذ هيما 2010 والله العظيم هو بيعتذر للكل وبيقول انا اسف مكنتش اقصد هو مجرد انفعال يا جماعة ارجو تقبل اعتذاره ده والله العظيم اول ما بيروح المدرسة اول حاجة بيدخل عليها هي بواية الثانوية العامة ليه تحرموه من كده ارجو اعادته فورا والغاء الحظر ارجوكم لانه متاثر جدا لانه لا يقصد

YaserTrboush
24-04-2011, 09:54 PM
بالفعل رجوع الزميل هيما مطلب لمعظم اعضاء المنتدى

ewaed
24-04-2011, 10:57 PM
أنا صديق الاستاذ هيما 2010 والله العظيم هو بيعتذر للكل وبيقول انا اسف مكنتش اقصد هو مجرد انفعال يا جماعة ارجو تقبل اعتذاره ده والله العظيم اول ما بيروح المدرسة اول حاجة بيدخل عليها هي بواية الثانوية العامة ليه تحرموه من كده ارجو اعادته فورا والغاء الحظر ارجوكم لانه متاثر جدا لانه لا يقصد
ليس الاقصاء هو الحل لابد من التفاهم فى حل المشكلات المتعلقة بالمنتدى