مشاهدة النسخة كاملة : اخر اخبار الدبلومة الشرعى ( بكلية الدراسات الاسكندرية ) البحيرة والاسكندرية ومطروح

مشرف اجتماعى
21-04-2011, 07:12 PM
كنت النهاردة فى الكلية
وأخر محاضرة يوم السبت اللي جاية الساعة 1
وقبل الامتحان بفترة هينزل رقم الجلوس ( والامتحان 29-5-2011 )
وكلمت الدكتور إبراهيم المسول عن البرنامج التربوى وقلتلة احنا من البحيرة ولسه عرفين بالميعاد أمبارح
وبقلة يا دكتور احنا تعبنا خالص وكد حرام احنا جيبين جيد جدا
قال ايوة إحنا عارفين انكم مظلومين وعلشان كدة احنا كلمنا الدكاترة ......................
..................

farrag63
21-04-2011, 08:02 PM
هذا الكلام لايكتب في المنتدى يا زميلي الفاضل

مشرف اجتماعى
21-04-2011, 08:24 PM
هذا الكلام لايكتب في المنتدى يا زميلي الفاضل
ولية يا استاذ فراج
انا وزميلى بنحاول نساعد بعض اصل محدش حاسس بلى احنا فية

bosy-cat
21-04-2011, 09:51 PM
كنت النهاردة فى الكلية
وأخر محاضرة يوم السبت اللي جاية الساعة 1
وقبل الامتحان بفترة هينزل رقم الجلوس ( والامتحان 29-5-2011 )
وكلمت الدكتور إبراهيم المسول عن البرنامج التربوى وقلتلة احنا من البحيرة ولسه عرفين بالميعاد أمبارح
وبقلة يا دكتور احنا تعبنا خالص وكد حرام احنا جيبين جيد جدا
قال ايوة إحنا عارفين انكم مظلومين وعلشان كدة احنا كلمنا الدكاترة والتفسير سورة لقمان

لو سمحت انا لسة واصلى المنشور انهاردة المعهد بمنطقة البحيرة ومعرفش اى حاجة عن البلومة يعنى اروح اجيب الاسئلة بس واذاكرها ولا فى حاجات تانية
من فضلك ارجو الرد ضرورى

roromm
21-04-2011, 09:51 PM
لاء حاسي بيكم علشان احنا كمان في مدينة نصر مدبهلين انا عن نفسي ما دخلتش اتبهدلت
ولا سني ولا صحتي تسمح
هاعمل ايه

مستر خالد غباشى
21-04-2011, 10:48 PM
الاخوة الكرام اى شى عن التربوى او الشرعى انا تحت امركم
اما بالنسبةلموضعوع الدبلوم الشرعى اليوم سال اخد الزملاء الدكتور المسؤال عن التربوى والشرى وقال لة ان المسموح لهم بدخول امتخان الدبلوم الشرعى من حصل على الدبلوم التربوى فقط من جامعة الازهر اقول سمعت ذلك وسوف اتاكد غدا ان شاء الله وبخصوص المحاضرات...........موجود معى كا مايخص الدباوم التربوى واشرعى وانا تحت امركم وسوف ابلغكم غداااااااا الجمعة بكل التفاصيل.......................................... .....وانا غدا موجود بالكلية ودة رقم موبيلى لمن يريد ان نتقابل هناك
او اى استفسالا لان هتاك الكثير لايجب ان ينشر امام الجميع وشكرال
0102789277

elostaz2007
22-04-2011, 02:57 AM
جزاك الله خيرا

مشرف اجتماعى
22-04-2011, 02:12 PM
الكلام الاكيد على مسئولية الدكتور ابراهيم المشرف على الدبلومة التربوى بكلية الادراسات الاسلامية بنات بالاسكنردية هذا العام
ان بالنسبة للمتعاقدين اللى حاصلين لى الدبلومة من كلية الدراسات عام 2009|2010 وخريجى تربية وتعليم
لازم دراسة المواد الشرعى والامتحان يوم 29-5-2011
والمحاضرات شغالة من اسبوعان
وباقى محاضرة فقط يوم السبت القادم الساعة وحدة
ومفيش كتب لاكن فى ورق متصور فى المكتبة اللى امام الكلية عبارة عن اسئلة محددها الدكاترة هى اللى هتيجى فى الامتحان ومعاها ملزمة لكل مادة لو عاوز تتطلع اكثر على المادة
وبالنسبة للقران الكريم المقرر حزء تبارك وجزء عامة بس الاهم واللى من الاخر هيجى فى الامتحان جزء عامة بس شفوى وتحريرى
ياجماعة الناس عارفة ان احنا مظلومين وعلشان كدة مسهلين العملية خالص
اقسم باللة دة كلام الدكتور ابراهيم المشرف على الدبلومة
خلاصة الكلام ( جيب الاسئلة اللى موجودة فى المكتبة واحفظ جزء عامة وخلاص )
وكمان الدكتو ادانى رقم موجة من الدلنجات اسمة الاستاذ عبد الشافى وعندة كل الاخبار لان الاستاذ دة هو حلقة الوصل بين الدكتور والسادة دراسى الدبلومة التربوى سوال الشرعى او التاهيل التربوى اللى شغالة حاليا والاستاذ لية موقع رافع وهيرفع علية كل الاسئلة اسم الموقع
http://shasamf2.roo7.biz/ (http://shasamf2.roo7.biz/)

مشرف اجتماعى
22-04-2011, 02:14 PM
واى حاجة جديدة انا هبلغكم بيها