مشاهدة النسخة كاملة : إقرار الذمة المالية

طارق الادريسى
07-03-2011, 09:47 PM
رجاءً من الزملاء الاعزاء
من لديه إقرار الذمة المالية فليرفعه لنا
لاننا لاأجده [اية مكان

جارةالوادى
07-03-2011, 09:51 PM
ايه ذمة مالية دى ايه هى التربية والتعليم بترمى دولارات ولاايه ولاهما مستغربين احنا ازاى عايشين بالمرتبات التعبانة دى ومستكترينهم علينا ؟؟؟؟ولاناويين يعينونا وزراء
سبحان الله

ayman_0
07-03-2011, 09:55 PM
على فكرة دى مشكلة فى اغلب المحافظات
ممكن تدور فى اى مكتب بريد مش ظاهر للعيون

alneseem
07-03-2011, 10:11 PM
حاول تبحث عنه فى موقع وزارة المالية

http://www.mof.gov.eg/Arabic/Pages/Home.aspx

أحمد شقشوق
08-03-2011, 01:30 PM
االروتييييييين الحكوووومممممممممى الممممممممممممل

احمدالفطاطرى
08-03-2011, 06:14 PM
والله العظيم دى عالم بت كلب مره ياولك فيش وتشبيه على اساس ان احنا حرميه ونصبين ومره اقرار زمه مالية
صحيح اصل احنا بنقبض 205 برطوش على الورق 10000 من تحت الطربيظه والله العظيم احنا كل يوم بنتهزاء
وكمان المدير فكرنى عبيط علشان بحترمه فا ياولى امسك الحكومه الالكترونيه علشان عرف الى انا بعرف اشتغل على الكمبيوتر ولم رفضت زعقلى وقلى ده شغلك مع انى مدرس تربيه رياضيه يعنى شغلى فى الملعب ، مش فى الحكومه الالكترونيه وبعدين فيه مدرسين حاسب الى ليه مب يمسكوش الشغل ده ؟ عجيبه
على فكره يا أخوانى انا كرهت التربيه والتعليم ووالله والله والله العظيم هاكمل السنه دى وأنشاء الله مش ها شتغل فى التربيه والزفت دى تانى ، ربنا يوفقو ويصبركو على الى انت فيه .
وانا اسف جداُ على التطول بس والله غصب عنى من الى انا شفته من المدرسه والاداره .
اعتزر للجميع
:)

سفير الحياه
08-03-2011, 07:03 PM
رجاءً من الزملاء الاعزاء
من لديه إقرار الذمة المالية فليرفعه لنا
لاننا لاأجده [اية مكان
حضرتك انا شفت اقرار الزمه الماليه مع واحده صحبتى قلنا للمئول نصوره حذرنا وقلنا ده ممنوع يتصور متودوش نفسكم ف داهيه لانها ورقه ماليه مش من حقنا نصوها او مكتبه خارجيه حتى تبيعها محظور تداولها خارج مكاتب البريد
ده اولا
ثانيا على مستوى الجمهوريه مفيش الاقرار ده مخفى و الورق ف لقصر قالونا لما يتوافر ابئوا هاتوه يعنى مش مستعجلين عليه نظرا للظروف الراهنه
ويارب يكرمنا كلنا

علي عضاضلي
08-03-2011, 07:16 PM
ايه ذمة مالية دى ايه هى التربية والتعليم بترمى دولارات ولاايه ولاهما مستغربين احنا ازاى عايشين بالمرتبات التعبانة دى ومستكترينهم علينا ؟؟؟؟ولاناويين يعينونا وزراء
سبحان الله

والله يمكن.. دة انا بسمع عن مرتبات البنوك .. قلبي بيقع في رجليا..دة مرتب الواحد منهم يزوجني اربع مرات