مشاهدة النسخة كاملة : رسالة هامة لكل معلم اسكندرانى هاااااااااااام للغاية

رباب حمدى اليكس
24-02-2011, 08:21 PM
السلام عليكم ممكن لو حد من اسكندرية يدخل ويقول اية رايه فى اننا اتفقنا نعتصم اول يوم فى الدراسة امام المديرية لان اوضعنا بقت صعبة جدا بغض النظر عن اللى اتعين ولا لا انا على فكرة استوفيت كل الشروط بس مجتليش الرسالة وهى مسالة وقت ونتعين بس لازم نضع حد لقلة الادب اللى احنا بنشوفها انا كنت فى اكاديمية اسكندرية ومنتهى قلة الادب فى التعامل ارجو ان احنا نكون ايد واحدة ولا زم يكون تعين بدون شروط مع انى والله العظيم انا خلصت كل حاجتى بس لازم نبقى ايد واحد واحنا لو اتهنا اخواتنا اللى بلاجر واللى بالحصة ميشفش اللى احنا شفناه ياريت كل معلم مساعد او تعيين كمان يدخل ويشارك معانا ونقول حنعمل ايه بجد ولازم كلنا نبقى ايد واحدة
وياريت لو حد عنده اى افكار او معلومات عن اسكندرية يضيفها وهل فعلا فى اسماء نزلت فى مديرية اسكندرية ولا لا وياريت لو حد يعرف يفيدنا يقول وهل ممكن اجيبها من ع النت اه على فكرة ده بعيد عن موضوع الاعتصام يعنى متعين ولا لا لازم نكون ايد واحدة ايد واحدة والله ده اهم شعار لينا الايام اللى جاية وحتى المتعينين نازلين معانا يلا مرة واحدة نقف جمب بعض ونعلى صوتنا والله لولا ظروفى كمان كنت سافرت القاهرة موعدنا الاحد القادم ده اكيد والايام اللى جاية كمان بس اهم حاجة اول يوم دراسة

me_elfiky
24-02-2011, 08:47 PM
المدارس اتأجلت اسبوع كمان واحنا ممكن نجمع بعض هنا ونتفق علي ميعاد نروح بيه وكاله الوزاره

aleman
24-02-2011, 08:52 PM
بص فعلا الاسماء فى المديرية
وطبعا الكلام ده عرفناه لان زميلتنا خالتها بدارة شرق
غير كده هيقولولك مش عارفين حاجة

me_elfiky
24-02-2011, 09:06 PM
علشان كده انا برجح ان المدرسين في اسكندريه ياريت نتجمع هنا ونشوف هنعمل ايه ؟

عمر العدوى
24-02-2011, 09:15 PM
انا من المنصورة
ونس الكلام والله
الاسامى كانت فى ايد الولية
وانا شايفاها بعنيا دول
وقالتى معرفش مجاش حاجة

على مجاهد احمد
24-02-2011, 10:00 PM
ياترى الفيلسوف احمد بيه درويش وصل النائب العام ولا لسه فى القريه الذكيه اللى هو عملها لاخوه نظيف حسبى الله ونعم الوكيل فى حكومة نضيف