مشاهدة النسخة كاملة : احذروا من بدر

ايهاب بدر الدين
18-01-2011, 10:01 PM
يا جماعة واضح كدة ان الوزير احمد زكى بدر هو الشرارة اللى هتولع البلد وهتقوم الناس على الحكم لذا ارجوا من الحكومة باقالة بدر وزير التربية والتعليم ويا جماعة ده رايى
انا يا جماعة اول واحد هكون فى المظاهرات ضد بدر

miss_emy
18-01-2011, 10:47 PM
ميعادنا متنسوش يوم 30 يناير

مستر / طاهر أبو خزيم
18-01-2011, 11:35 PM
ولا 30 ولا 31 ولا 32 ولا ....................... ولا واحد هايروح وبكره نقعد عاالحيطه ونسمع الظيطه اللى عايزاه الحكومه يحصل هايحصل انا مش بحبط الناس ولكن انا متوقع ان ماحدش هايروح المعلمين المساعدين بيخافو لا الحكومه تقطع عيشهم وترميهم بره مش هايعملو وقفات ولا مظاهرات واكيد انتو فاكرين مواعيد الوقفات السابقه شهر 4,5, 6, 7,ووووووو ................

محمود حسين الزيات
18-01-2011, 11:45 PM
ولا 30 ولا 31 ولا 32 ولا ....................... ولا واحد هايروح وبكره نقعد عاالحيطه ونسمع الظيطه اللى عايزاه الحكومه يحصل هايحصل انا مش بحبط الناس ولكن انا متوقع ان ماحدش هايروح المعلمين المساعدين بيخافو لا الحكومه تقطع عيشهم وترميهم بره مش هايعملو وقفات ولا مظاهرات واكيد انتو فاكرين مواعيد الوقفات السابقه شهر 4,5, 6, 7,ووووووو ................
ياعم نام خميس وجمعة تصحى السبت فايق :078111rg3:

رنا وريهام
19-01-2011, 02:25 AM
ياعم لو انت مش هاتروح فياريت تسكت وهو كلامك دلوقتي افاد بأيهههههههههههههههه احنا عاوزين اللي يشارك يكون بكلام يفيد وليس يعرقل . انت عاجبك الوضع ده
(من كان ...............................فليقل خيراً أو ليصمت )

أحمد قلانه
19-01-2011, 02:34 AM

انا واحد من الناس سمعت كلام عن وقفة قبل كدا بس مكنتش زى المرادى
بصراحة الوضع المرادى اختلف .. وهو دا الحل الوحيد مع الحكومة
زى ماحنا شايفين

ويا سيدى لو انت مش هتروح
متشكرين على خدماتك
فى غيرك المئات هيروحو
وهنطالب باسمنا كلنا وانت برضو من ضمننا
وبكره الايام تثبتلك
موعدنا 30 بناير

ayman3body
19-01-2011, 03:17 AM
بإذن الله هروح الواحد خلاص زهق

ابوامانى
19-01-2011, 05:59 AM
الله يقوينا ياجماعه وما نسمعش لاى حد عاوز يحبطنا ويكسلنا ما ضاع حق وراءه مطالب وكفايه احنا ساكتين بقالنا زمان الحل الاعتصام الاعتصام