مشاهدة النسخة كاملة : هذه هي الحقيقة

أبوووووعبدالرحمن
18-11-2010, 04:42 PM
تأكد لي أن مشرفي المنتدى تابعين للحكومة ولا يقولون إلا ما تريده الحكومة كذبآ وزورآ
بالأضافة إلى أنهم قد يختلقون الأخبار لجذب أكبر عدد من المتصفحين نقول لهم بصراحة اتقو الله في إخوانكم

hassan43
18-11-2010, 04:56 PM
كلام غير صحيح

ABDOURAGAB
18-11-2010, 04:58 PM
كلام ليس له علاقة بالصحة لو حد عاوز يبشركم ويصبركم على اللي انتو فيه يطلع مش كويس وتبع الحكومة ولو حد عاوز يقولكم مفيش تعيين يطلع متشائم وميحبش لكم الخير انتو عاوزين ايه بالظبط الاخبار كلها من الجرايد الرسمية للدولة ومن موقع اليوم السابع المنتدى ماله والمشرفين مالهم ؟
الحاجة التانية سبب تأخير التعيين وانا قلتها لكم قبل كده هو شلة المعلمين المساعدين المزورين والمستهترين يا ما قلنا خلصوا الاي سي دي ال عشان الحكومة ميبقاش عندها حجة وبرضه ناس نامت في العسل ولما طلبوها زوروها وهو ده سبب تاخير تعيينكم يعني انتو السبب في كل حاجة
ولما قلنا اعملوا وقفة احتجاجية نمتوا في البيوت وعاوزين التعيين يجي لغاية سرايركم الواحد قدام النت يقول اللي عاوزه لكن في الحقيقة اضعف من اي شئ ولو شاف عسكري هيجري ويفر منه كما يفر من الاسد
في الاخير انتو عاوزين ايه ؟
ارجو من الناس لا تغضب مني

hishamhassan
18-11-2010, 05:09 PM
تأكد لي أن مشرفي المنتدى تابعين للحكومة ولا يقولون إلا ما تريده الحكومة كذبآ وزورآ
بالأضافة إلى أنهم قد يختلقون الأخبار لجذب أكبر عدد من المتصفحين نقول لهم بصراحة اتقو الله في إخوانكم

كلام غير صحيح

أميرة قلبى
18-11-2010, 05:17 PM
لا حول ولا قوة إلا بالله .... واستعينوا بالصبر والصلاة

عمدة العنيد
18-11-2010, 05:39 PM
يا أخوانا إحنا هنعمل زى إللى ساب الحمار وإتشطر على ......
هو المنتدى ذنبه أيه ياريت نوجه غضبنا ده على المسئولين مش على المنتدى .

المليح
18-11-2010, 05:50 PM
انا ملاحظ ان اي موضوع بيهاجم الحكومة بيتحذف

وليد غربية
18-11-2010, 06:04 PM
نرجو الحذف

بدر البدور وائل
18-11-2010, 06:17 PM
انا قولت كده محدش مصدقنى واى خبر اكتبه يتحذف ( محمد على عاشور رمز الجمل _ محمد طعيمه رمز الهلال )

AlaaElden
18-11-2010, 06:22 PM

بجد بجد لاتعلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيق

وشكرا للاستاذ ابو رجب لانه قال الكلام اللى انا كنت ناوى هقوله