مشاهدة النسخة كاملة : نداء للمعلمين المساعدين بالبحيرة

البدرى عمران
19-10-2010, 01:19 PM
اليوم تم الأعلان عن أسماء المعينين على مستوى المحافظة كل فى أدارتة فعلى السادة المعلمين التوجة الى ادارتهم غدا لمعرفة أسمائهم والف مبروك على التعين الذى تم اليون باعلان المعينين

saber samy
19-10-2010, 01:27 PM
محافظة ايه يا استاذ وادارة ايه

FROK
19-10-2010, 01:27 PM
ولا سمعنا اى حاجة

saber samy
19-10-2010, 01:28 PM
البحيرة اه سورى

ابن الأكرمين
19-10-2010, 01:30 PM
الف مليوووووووووووووووووووووووووووون مبروك يارب يكون الخبر صحيح وتطمن أخواناا
بسي ليه سؤال ليه في البحيره بس وما مصير باقي المحافظات

ابن الأكرمين
19-10-2010, 01:36 PM
اليوم تم الأعلان عن أسماء المعينين على مستوى المحافظة كل فى أدارتة فعلى السادة المعلمين التوجة الى ادارتهم غدا لمعرفة أسمائهم والف مبروك على التعين الذى تم اليون باعلان المعينين

أرجوا من سعادتكم التوضيح
هل المعينين معلمين مساعدين
هل من اجتازوا الكادر والicdl
ياريت تطمن أخواننا يأخي

رائحه الورد
19-10-2010, 02:03 PM
هو حضرتك معلم مساعد واستلمت خطاب تعيين

m_nagib_2010
19-10-2010, 02:17 PM
الف مليوووووووووووووووووووووووووووون مبروك

بحراوية من دمنهور
19-10-2010, 02:55 PM
انا من البحيرة ادارة ابو حمص التعليمية وامبارح رحت الاكادمية ولقيت فعلا اسامى المعيينين موجودة والحمد لله لقيت اسمى انى مكملة الشروط كلها ولقيت كمان اسامى زمايلى اللى لسة مكملوش اوراقهم مع انهم دخلو امتحان نوفمبر ياريت اعرف فعلا الاسماء وصلت الادارات عندنا فى البحيرة ولا لا وليه فعلا محصلشى ده فى باقى المحافظات انا مش هاصدق انو تعيين الا لما امضى الجواب واخد الرخصة فى ايدى فعلا بجد عايزين نفرح بقى يا رب فرحنا

كادوه
19-10-2010, 03:39 PM
انا من البحيرة معلم مساعد بالازهر واكدت لى هذا لخبر لى اليوم زميله معنا ان زوجها اسمه فعلا من المعينين بالتربيه والتعليم

داليا مصطفى ابراهيم
19-10-2010, 03:50 PM
هو التعيين فى البحيره بس

انا بكره هطلب نقلى للبحيره

على العموم مبرووووووووووووووووووووووووووووووك

جارةالوادى
19-10-2010, 03:56 PM
انا من البحيرة ادارة ابو حمص التعليمية
bs ya5ofy latodo5ol tany eltlaga
web3deen kolo klam lesa mosh shofna 7aga
kfaia ar

جارةالوادى
19-10-2010, 03:59 PM
[quote=داليا مصطفى ابراهيم;2757959]هو التعيين فى البحيره بس

انا بكره هطلب نقلى للبحيره

على العموم مبرووووووووووووووووووووووووووووووك [/quote
]:o
kolo klam m7dsh shaf 7aga gdida
kolo zi b3do

محمد ابوصلاح
19-10-2010, 04:00 PM
عندنا في الشرقيو سمعت نفس الخبر في المديرية

marwasamy
19-10-2010, 04:00 PM
انا انهاردة كنت فى ادراتى فى دمياط بسال عن الامتحان الجديد للكادر موظف الاحصاء قالى بالنص مافيش اى جديد سواء كان للقديم او الجديد او الاساسى كلة واقف

لولو222
19-10-2010, 04:03 PM
لو سمحتوا هو دة ينطبق ع الازهر ولا التربية والتعليم بس؟

رائحه الورد
19-10-2010, 04:45 PM
انا من البحيرة ادارة ابو حمص التعليمية وامبارح رحت الاكادمية ولقيت فعلا اسامى المعيينين موجودة والحمد لله لقيت اسمى انى مكملة الشروط كلها ولقيت كمان اسامى زمايلى اللى لسة مكملوش اوراقهم مع انهم دخلو امتحان نوفمبر ياريت اعرف فعلا الاسماء وصلت الادارات عندنا فى البحيرة ولا لا وليه فعلا محصلشى ده فى باقى المحافظات انا مش هاصدق انو تعيين الا لما امضى الجواب واخد الرخصة فى ايدى فعلا بجد عايزين نفرح بقى يا رب فرحنا

يعنى ايه ؟؟؟ كل الاسماء مكتوبه مع بعضها اللى استوفى الشروط واللى لسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نرجو التوضيح

الصصاروخ
19-10-2010, 05:29 PM
امال الصعايدة ملهمش نفس يفرحوا يارب فرحنا زيكم معذبين المنيا

بحراوية من دمنهور
19-10-2010, 05:49 PM
ميرسي رائحة الورد على ردك انا اقصد بكلامى ان فعلا الاسامى كلها موجودة سواء مكمل اوراقه او لا يعنى اللى مكمل ورقه اخد رقم وياريت تروحو بكرة تسالو على اساميكم وتاخدو رقمكم وكمان اللى مكملشى الورق المطلوب موجود اسمه بس اللى مكملهوش بتكون خانته فاضيه فى حاجة قالهالى الموظف لما سالته هو كده هنتعين قالى لسة مجاش كلام رسمى بكده احنا بنكمل الاوراق والملفات بتاعتكم وسالته اللى مقدمشى الاى سى دى ال ايه موقفه قالى ربنا معاهم حيلنى عقبال ميحصل حركة تعينات تانية زى دى ارجو ان اى حد اخد الشهادة او حتى افادة من النت علطول يروح يقدمها فى الاكادمية متهيئلى المسالة قربت جدا وربنا يسهل للجميع

البدرى عمران
19-10-2010, 06:17 PM
وصلت الأسماء فى كل ادارات محافظة البحيرة والسماء تم تحديدة وهم كل من نجح فى امتحان الأكاديمية وقد أفادة icdl وعلى كل معلم تنطبق علية هذه الشروط التقدم لأدارتة للأطلاع على أسمة وشكرا وعلى فكرة لم اتحدث فى يوم من الأيام بالدليل القاطع والدليل كشوفات المعينين التى وصلت الأدارات بالأمس

comment_2
19-10-2010, 08:24 PM
كل دة هجص انا من ادارة ابوحمص ولسة مكلم مسئول التعاقدات وكمان اسنة(سعيد الخطيب) قال مفيش حاجة خالص وقال احنا رحنا الاكاديمية النهاردة وقالولنا ارجعو الادارة ولو فى حاجة هنكلمكم ومفيش لا كشوفات ولا يحزنون

رنا وريهام
19-10-2010, 10:38 PM
تكونش البحيرة واخدينها من المحافظات اللي هايطبق عليه الاعتماد التربوي قصدي التثبيت التربوي وباقي المحافظات لما يشوفو التجربة هاتنفع في البحيرة ولا لأ بصراحة دي حاجه تقلب الدماغ على العموم احنا السنادي بنقرأ التعليقات والسنه الجاية نبقى نتثبت يعني كلنا نتثبت والمنتدى دا يقفلوه دا حتى يبقى حرام

يوسف فتحى
25-10-2010, 06:07 PM
ياريت اسماء مدرسة سيدى عيسى

سلمى5
25-10-2010, 07:26 PM
ياللى من البحيرة ويلى من أ اهل الصعيد هنوا بعضيكم وباركوا تعيينكوا السعيد شوفوا بقا يا جماعة حتى البحيرة مميزة فى الاغانى هل ذكرت مثلا محااااااافظة الشرقية لالالالالالالالا لازم اننا ما تنزعلش وندعوا لمحافظةاالشرقية السمو وتعرف هى كمان أسماء المعينين مش كدةةةةةةةةةةةةة ولا اية على راى فؤاد المهندس

جارةالوادى
25-10-2010, 07:56 PM
ياللى من البحيرة ويلى من أ اهل الصعيد هنوا بعضيكم وباركوا تعيينكوا السعيد شوفوا بقا يا جماعة حتى البحيرة مميزة فى الاغانى هل ذكرت مثلا محااااااافظة الشرقية لالالالالالالالا لازم اننا ما تنزعلش وندعوا لمحافظةاالشرقية السمو وتعرف هى كمان أسماء المعينين مش كدةةةةةةةةةةةةة ولا اية على راى فؤاد المهندس
ههههههه الله يكرمك يااختى صراحة دمك زى السكر وياستىالبحيرة صحيح مميزة اوى طبعا ودى اقل حاجة عندنا هههههه خدى بالك موضوع التعيين ده اللى انطلق رائدا من اكاديميتنا المباركة مش اول الحاجات ولااخرها باذن الله يكفى اننا اعلى مرتب تعاقد
بس يارب كلنا نتثبت سوا فى كل محافظات مصربجد لاننا كلنا تعبنا واتبهدلنا يارب نلاقى نتيجة جهدنا وتكون فرحة وسعادة فى كل قلب متعاقد

Abdelraziq mohamed
25-10-2010, 08:03 PM
انشاء الله عقبال محافظة الشرقية وكل المحافظات والف مبروك ياجماعة

feroo
12-03-2011, 02:57 AM
ممكن ممكن توضيح انا معلم مساعد ودخلت امتحان 20/11 /2009 ولم اجتاز مكون من المكونات الاربعة ومعايا الرخصة الدولية لحاسب اسمى هيكون موجود ولا لا افيدونى