مشاهدة النسخة كاملة : حكاوى رمضانيه ..,,{عيش معانا يومك الرمضانيه}

ساحرة33
10-08-2010, 01:02 PM
.wysiwyg { PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 0px; BACKGROUND: #fce4eb; PADDING-BOTTOM: 0px; MARGIN: 5px 10px 10px; FONT: 11px tahoma, arial, helvetica,verdana; COLOR: #9c3554; PADDING-TOP: 0px } .wysiwyg A:link { COLOR: #9c3554 } .wysiwyg_alink { COLOR: #9c3554 } .wysiwyg A:visited { COLOR: #9c3554 } .wysiwyg_avisited { COLOR: #9c3554 } .wysiwyg A:hover { COLOR: #ff4400 } .wysiwyg A:active { COLOR: #ff4400 } .wysiwyg_ahover { COLOR: #ff4400 } P { MARGIN: 0px } .inlineimg { VERTICAL-ALIGN: middle } السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

مبارك عليكم الشهـر ،،

والله يجعلنا وياكم من صوّامه و قوّامه،،

~ حابين نعيش معكم أيامكم الرمضانيّة ~

الفكره هي

حكاوي رمضانيه

كل يوم يكتب عضو حكاويه مع رمضان يتكلم فيه بكل بساطه كل عضو وشخصيته
يعني بدون تكلف ونعيش مع بعض اجواء رمضان الحلو هويكتب بحكاويه :

1- اذكر لنا اول يوم صمته او صمتيه من رمضان كم كان عمرك وايش كان شعورك لما صمت ..؟؟

2- موقف طريف أو محرج حدث لك في رمضان ..؟؟

3- اهم الأكلات اللي لازم تتواجد بالسفره الرمضانيه بالنسبه لك..؟؟

4- اكثر أكلة تعجبك في رمضان ( تكتب طريقتها لنا ..خاص للبنات )(يعني الرجال أكتب الآكله اللي تعجبك فقط) يعني لاتسوى طباخ هههههه ..؟؟

5- كيف تقضي يومك في رمضان وماهي عاداتك وتقاليدك في هذا الشهر (( برنامجك اليومي)) ..؟؟

6- ماذا تتمنى في هذا الشهر ..؟ أمنية عامة وخاصة ..؟؟

7- هل سبق لك وان اخذت عمــرة في هذا الشهر.. وكيف كان احساسك..!!

8- كيف تستقبل العيد ..؟ وما هي تقاليدك في ذلك ..؟ وأين تقضي أيام العيد ؟

\\

أول الآختيار..

سوف تكون معنا ..

الضيفه..أختنا الغالية..

سؤئه الطيوبه

كــــل الود..

¨°•√♥ *كلي ذوق*♥√•°¨

سؤئة الطيوبة
10-08-2010, 01:14 PM
ههههههههههههه دة انا بجد واااااااااااااااااو

ثوانى وهجاااوب يا ســــــــــكرة

سؤئة الطيوبة
10-08-2010, 01:26 PM
1- اذكر لنا اول يوم صمته او صمتيه من رمضان كم كان عمرك وايش كان شعورك لما صمت ..؟؟الحقيقة انا كنت بصوم من وانا عندى 8 سنين:romarioxp6: كدة لحد الظهر :006et4:

2- موقف طريف أو محرج حدث لك في رمضان ..؟؟ههههه مرة كنت مستخبية وانا صغيرة وكنت باكل شيبسي واخوية افشنى :slap1qk6:ههههههههه واحنا بنفطر قالى كلي يا صايمة طول النهار تعبانة يا عينى ههههههه (( محرج جدا ))

3- اهم الأكلات اللي لازم تتواجد بالسفره الرمضانيه بالنسبه لك..؟؟اهم حاجة الكباب وااااااااو ...

4- اكثر أكلة تعجبك في رمضان ( تكتب طريقتها لنا ..خاص للبنات )(يعني الرجال أكتب الآكله اللي تعجبك فقط) يعني لاتسوى طباخ هههههه ..؟؟بحب اكل محشي كرنب (( طريقة مين يا ختى )) طبعا الست امى الغالية ربنا يخليها بتعملو بيبقى لذيذ علشان انا اللي بنقى الرز :pهههههههه

5- كيف تقضي يومك في رمضان وماهي عاداتك وتقاليدك في هذا الشهر (( برنامجك اليومي)) ..؟؟ يعنى لازم اصلى كل الصلوات وبعدها اقرار قران واحاول اختم القران فى الشهر دة ........واصلى التراويح .......و بحب العزومات:022yb4: ههههه جدا .....دي اهم حاجة .....لم الشمل والعيلة ...:039uw8:

6- ماذا تتمنى في هذا الشهر ..؟ أمنية عامة وخاصة ..؟؟اتمنى ربنا يرضا عنى ......واكون مع الرسول فى الجنة ........واتوفق فى دراستى وحياتى

7- هل سبق لك وان اخذت عمــرة في هذا الشهر.. وكيف كان احساسك..!!لاء ......كان نفسي اروح مع ماما ....اهئ اهئ

8- كيف تستقبل العيد ..؟ وما هي تقاليدك في ذلك ..؟ وأين تقضي أيام العيد ؟ههههه اهم حاجة اشترى هدوم جديدة .....اخد العدية من كل قرايبى:022yb4: هههههههه.......اروح مع بنت خالتى واصحابى .......نتفسح ....;)...ونركب المراجيح :o.

\\

وررررروعة الفكرة دى يا احلا ساحرة ..:078111rg3:.......وطبعا اجاباتى مجنونة جدا ههههههه

وانا ادعووووووووووو من تاتى بعد تكووووووووووون .......الغالية على قلبي :028ja7:.....** smar saad**

محمد حسن ضبعون
10-08-2010, 01:28 PM

ساحرة33
10-08-2010, 01:29 PM
شكرا لمرورك
وانا معاكى بدعو
samar saad

ساحرة33
10-08-2010, 01:30 PM

الله اكرم
وحضرتك بخير وبالصحه والسلامه