قديم 26-09-2009, 03:08 AM
الصورة الرمزية NoUrHaN_Z
NoUrHaN_Z NoUrHaN_Z غير متواجد حالياً
عضو جديد

NoUrHaN_Z is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد سعيد احمد مشاهدة المشاركة
شكرا كمان مرة
بس انا صحابى بيجيبوا بيت باى بيت بس انا مش بحب اخد منهم حاجة على العموم ان شاء الله هشوف حد معاه تيتشر فى الانجليزى
بيت باى بيت دا كان أحسن كتاب من سنتين بس من ساعة ما المؤلف إتغير و الكتاب بقى ضعيف مش زى الأول خالص

وايه المراجعات اللى كنتى بتجبيها ؟
العلوم و الدراسات الإمتحان ف المراجعه النهائيه و المفكره اللى بتبقى مع الكتاب مفيده جدااااااا بتلم أهم أجزاء المنهج و بتكون حلوه للمراجعه الصبح و انت رايح الإمتحان
الرياضه كنت جبت المعاصر بس ملهوش لازمه إمتحانات كتاب المراجعه هى هى نفس إمتحانات الكتاب بتاع الشرح ممكن بس زياده محافظتين
الإنجليزى كتاب تيتشر بيجيى معاه كتاب تانى بتاع مراجعه شهريه و ف أخره امتحانات المحافظات بتاعت السنين اللى فاتت دا كنت علطول بحل منه
و قبل يوم الإمتحان افتح الإمتحانات اللى انت حليتها و راجع على اللى انت غلطت فيه و اجابته الصح
اما العربى بقى دا كنت بلخصه بنفسى و نصيحه منى لو فى ماده تقيله عليك لخصها على شكل سؤال و جواب هتلاقيها سهله أوى

طيب والاول فى الجيزة جاب كام؟
بصراحه معرفش و مش عايزه أعرف علشان ماتعقدش

والاول على المدرسة بتعتك؟
الأولى على المدرسه بتاعتنا كانت جايبه 289.5 من 300 بس ما شاء الله عليها تمسك الكتاب ممكن تسمعهولك من الجلده للجلده

طيب تيتشر فيه اسئلة كتيرة ولا لا
تيتشر مليان أسئله مابين كل درس هتلاقى تمرين و ف أخر كل وحده هتلاقى امتحان على الوحده كلها

انا لما كان معايا المعلم فى العلوم كان فيه غلطات هو تيتشر فيه ولا لا
لأ مفيهوش على الأقل الطبعه اللى كانت معايا بتاعت 2009 زى الفل

طيب والفائز حلو ولا لا
الفائز كشرح مش حلو المعاصر أحلى بس الحلو فيه انه فيه أسئله كتير

وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا
وربنا يوفقك

ربنا معاك شكلك نافع
أى سؤال أنا ف الخدمه

آخر تعديل بواسطة NoUrHaN_Z ، 26-09-2009 الساعة 03:22 AM