قديم 29-06-2010, 07:05 PM
الصورة الرمزية emma.x92
emma.x92 emma.x92 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

emma.x92 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmous123 مشاهدة المشاركة
وانا كمان زيك بس انا همتحن عمارة وعايز اعرف اسحب الاستمارة من اى جامعة يعنى مثلا فى فنون جميلة بتاعت حلوان وبتاعت الاسكندرية اروح اسحب الاستمارة من انهى كلية فيهم ؟ وعايز اعرف لو سحبت الاستمارة يوم الخميس همتحن فى نفس اليوم ولا لا ؟ وايه هى الادوات اللى بتاخدها معاك الامتحان ؟؟؟ طولت كتيررررررررررر مستنى الرد وشكرا
بص بالنسبه لجامعه حلوان علشان تجيب الاستماره هتروح تسحبها من جامعه القاهره
مقر مكتب التنسيق الرئيسي بالمدينة الجامعية للطلاب بجامعة القاهرة وتمتحن فى جامعه فنون جميله او اى جامعه عايز تقدم فيها وبالنسبه لجامعه الاسكنريه حدد مقر كلية الفنون الجميلة بجامعة الاسكندرية كمكان لاستخراج البطاقات علي ان تؤدي الامتحانات في 108 شارع عبدالسلام عارف بمبني مظلوم.وتاخد معاك 3 صور و رقم جلوسك وادوات رسم وورق كانسون
واللى اعرفه ان امتحان فنون تطبيقيه ب 100 جنيه معرفش دى كمان نفس النظام ولا لا
اما بالنسبه لمعاد الامتحان فا ده بيكون فى الجامعه نفسها اللى عايز تقدم ليها وعلى حسب اول حرف من اسمك
حدد المكتب أول يولية للطلاب الذين تبدأ اسماؤهم بحروف “أ. ب. ت. ث. ج” بينما يوم الجمعة الموافق الثاني من يوليو للطلاب الذين تبدأ أسماؤهم بحروف “ح. خ. د. ذ. ر” ويوم 3 يوليو لأصحاب الحروف “ز. س. ش. ص. ض” ويوم 4 يوليو “ط. ظ. ع. غ. ف” والاثنين 5 يوليو “ق. ك. ل. م” والثلاثاء 6 يوليو “ن. ه. و. ي” ] ده كل اللى اعرفه واتمنى ان اكون افادتك وفى انتظار ان حد يرد على اسئلتى