قديم 31-08-2009, 04:41 PM
الصورة الرمزية amour_amour88
amour_amour88 amour_amour88 غير متواجد حالياً
عضو خبير

amour_amour88 is on a distinguished road

بجد كلامكم جميل جدا بس حضراتكم تعرفوا ايه المشكله المشكله كلها اتن الواحد بيبقي حاطط امل قدامه زي مثلا كليه الهندسهفلم مجموعه او نصيبه يقف عائق قدام دخولها اكيد بيزعل ومش بيعرف يفرق بعدها بين الصح والغلط بيبقي حاسس ان كل الكليات كلها بعد كده زي بعض بس صدقوني الواحد كان المفروض من الاول فكر يعني مثلا بتوع الاداب او التجاره مش بيشتغلوا .........اكيدلا طبعا

طيب دي كليه بتنسيق مرتفع واعدادها قليل بكتير ومطلوبه فلازم نأخد وقفه مع نفسنا ونفكر ونقول مش معقول كل دول غلط وانا اللي صح يعني انت او احنا مشكلتنا ان احنا مش عارفين ناخد قرار صح مره ف حياتنا حاطين نفسنا ف مكان ضيق اوي مع ان الدنيا حوالينا واسعه جدا بس هي دي العقليه المصريه السائده او اللي عودونا عليها فلازم احنا نتغير بأيدينا يا اما كده او حنفضل زي ما احنا

كل واحد لازم يأخد خطوه ف حياته بس تكون بتفكير ادخل الكليه وليه مش تتميز فيها انا اعرفواحد شخصيا ف هندسه كنت مفكر ان خريجي الهندسه اول ما يتخرجوا ييجي ليهم عقد العمل ع طول ففوجأت ان هو بيقولي _وهو تقدير جيدجدا_ انا رايح ادور ع شغل ف 6 اكتوبر ويااااااااااااااا عالم حيلاقي ولا لا

دور ع حاسبات ومعلومات انت لو احترت وملقتش شغل_ودا من سابع المستحيلات طبعا حتلاقي شغل_ حتفتح ورشه وتبقي ملك ولا حد يتمريس علك

صدقوني حاولي تفكروا انا كنت زيكم كده ف الاول كنت حاسس ان الدنيا وقفت بس لم فكرت عرفت اختار صح

انا ف حاسبات الزقازيق
وقمة الحب أن تحب من جرحك